Funkcinis maistas, Milteliai

  • Medetkos turi antibakterinių ir priešuždegiminių savybių, stiprias antiseptines ir sutraukiančias medžiagas.
  • Medetkų žiedai naudingi nereguliarių, skausmingų mėnesinių prevencijai.

  • Berti į kokteilius, glotnučius ar košę. Puikus skonis su sriuba ar troškiniu.
  • 1 a.š. medetkos žiedų miltelių = 100 g šviežių medetkos žiedų.
€4.70
  • Braškėse gausu vitaminų B1, B2, C, pp.
  • Jos taip pat turi daug kalcio, fosforo, geležies, kalio, cinko, chromo ir kitų būtinų mineralų bei mikroelementų.
  • Puikus natūralus dažiklis - suteikia švelnią rožinę spalvą.
  • Berti į kokteilius, glotnučius ar vandenį. Puikus skonis su jogurtu, varške ar dribsniais.
  • 1 a.š. braškių miltelių = 100 g šviežių braškių uogų.
€6.29

Sudedamosios dalys: 100% džiovinti ir malti burokėliai, špinatai, kiaulpienės, petražolės, čili pipirai.

€6.00

Sudedamosios dalys: 100% džiovintos ir maltos mėlynės, obuoliai, špinatai.

€6.00

Sudedamosios dalys: 100% džiovintos ir maltos braškės, mėlynės, obuoliai, svarainiai.

€6.00

Sudedamosios dalys: 100% džiovinti ir malti moliūgai, kanapių sėklos, obuoliai, špinatai, šaltalankiai, čili pipirai.

€6.00

Šaltalankių odelės ir sėklos yra geras antioksidantų, flavonoidų, karotinoidų, nesočiųjų riebalų rūgščių šaltinis.

Milteliai pagardins kiekvieną patiekalą. Idealiai tinka į sriubas, troškinius, salotas, kepinius, kokteilius, sultis, berti ant varškės ar į jogurtą.

Šaltalankio milteliai gaunami žemoje temperatūroje džiovinant uogų išspaudas ir po to jas sumalant. 

€5.00

Mėlynėse gausu antioksidantų, tokių kaip antocianinas, vitaminų A, C, E, B, vario, seleno, geležies.

Mėlynių milteliai gaunami žemoje temperatūroje džiovinant uogas ir po to jas sumalant. 

1-2 arbatinius šaukštelius mėlynių miltelių berkite į vandenį, kokteilius, košes, konditerinius gaminius ir kt.

€6.50

Kale kopūstai - sveikuolių pasaulyje vadinami vegetarų jautiena, žalumynų karaliumi ar net maistinių medžiagų bomba. Labai vertinami dėl savo biocheminės sudėties. Kale kopūstų lapuose gausu žmonių sveikatai naudingų polifenolių flavonoidų.

Miltelius galima dėti į RAW maistą, kokteilius, sriubas, salotas ar tiesiog, pasitelkus fantaziją, savaip pritaikyti maisto gaminime. 

Džiovinama ne aukštesnėje kaip 30-35° C temperatūroje, todėl tinka žmonėms, praktikuojantiems žaliavalgystę.

€4.00

Idealiai tinka sriuboms, troškiniams, salotoms, kepiniams, žaliesiems kokteiliams, košėms.

Kanapių sėklų išspaudos turi daug baltymų (baltymai sudaro 38% energetinės vetės).

Kanapių milteliai gaunami žemoje temperatūroje džiovinant kanapių sėklų išspaudas ir po to jas sumalant.

€2.00

 Juodųjų serbentų milteliai gaunami žemoje temperatūroje džiovinant uogas ir po to jas sumalant. 

Idealiai tinka desertams, kepiniams, žaliesiems kokteiliams, sultims arba tiesiog gerti su vandeniu, valgyti. Taip pat galite pasimėgauti puikaus aromato arbata.

Juodųjų serbentų milteliai labiausiai tinka su desertiniais produktais (jogurtu, ledais, varške). Taip pat rekomenduojame, dėti į glotnučius ar tiesiog berti tiesiai į vandenį.​

Užtenka tik 1/2 arbatinio šaukštelio per dieną džiovintų maltų serbentų.

€5.00

Liaudies medicinos žinovai tvirtina, kad stipriai soduose, daržuose, pamiškėse ir miškuose išplitusi garšva – vitaminų, mikroelementų ir kitų organizmui naudingų bei reikalingų medžiagų lobynas. Šio augalo lapuose gausu baltymų, vitamino C ir A, kalcio, kalio, geležies, vario, mangano, mineralinių druskų, obuolių ir citrinos rūgšties.

Teigiama, kad garšva chemine sudėtimi artima žmogaus kraujo sudėčiai, todėl ją galima vartoti be didesnių apribojimų. Tiesa, ji turi kraujospūdį mažinantį poveikį, tad nereikėtų piktnaudžiauti esant žemam kraujo spaudimui.

Džiovinama ne aukštesnėje kaip 30-35° C temperatūroje, todėl tinka žmonėms, praktikuojantiems žaliavalgystę.

€4.00
Rašyk
Skambink